Bye, bye christmas, hello spring! (sort of)

Ik hou van kerstdecoratie, echt waar. Dan heb ik het niet over van die kitcherige, felrode kerstdeco (alhoewel dat soms een leuke, vintage en sarcastische touch kan geven wanneer het met mate wordt gebruikt, maar meestal wordt het veel te overdadig gebruikt).
Neen, ik heb het over witte, zachte kerstdecoratie, die doet denken aan straten na verse sneeuw :) Witte sterren, zilverkleurige belletjes en heldere glasbollen in de kerstboom, dat is echt mooi en het geeft een huis een enorm gezellige sfeer.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben niet aan het treuren voor het einde van de kerstperiode, want nu komen de nieuwe lente-collecties uit en die zijn al minstens even leuk.

Moest ik euromillions winnen deze week, ik zou me eens goed laten gaan in de nieuwe collectie van House Doctor. De lente-collectie is echt prachtig en zou zo in mijn droomherenhuis passen (als ik dan toch de lotto gewonnen heb... ;)) maar ook in ons kleine rijhuisje zal de collectie mooi tot zijn recht komen.

De leukste stuks zijn voor mij:

Dit acryl rekje voor in de badkamer


Deze zwarte kapstok



De colour-dipped kitchentools:

 
De koperkleurige krukjes

 
 
De koperkleurige vaasjes en kaarshouders en de prachtige bladjesvaas 

 
 
Kijk eens op housedoctor.dk voor inspiratie! Wat zijn jullie favoriete stukken van House Doctor? Of op welke nieuwe collectie kan jij niet wachten? :)

1 opmerking: