Nieuw jaar, nieuw idee!



Prettig nieuwjaar! Ik hoop dat de feesten bij iedereen goed verteerd zijn en wens jullie allemaal een jaar vol liefde en geluk!

Gisteren hebben we de indeling van ons huis helemaal omgegooid. Nieuw jaar, nieuw idee, zeg maar. Momenteel is er een zijweg van 1,5 meter aan de linkerkant. Tot nu toe hadden we altijd het idee om die te behouden, maar gisteren hebben we beslist om het huis te verbreden en de zijweg gaat dus weg. Alle plannen die we al hadden over de indeling kunnen we dus weggooien (met dank aan mijn nonkel die met het idee kwam) Neen, grapje, ik ben echt heel blij. We gaan van ongeveer 4,5 meter breed naar bijna 6 meter breed: een enorm verschil! (En meer ruimte om in te richten, joepie!)

Maar een idee waar ik mee blijf spelen, waar het lief mij niet van af kan brengen hoe vaak hij ook probeert, is om een glazen deur te gebruiken tussen de hal en keuken. Glazen deuren met een industriële look vind ik prachtig en aangezien we een rijhuis hebben, denk ik dat het een open en licht gevoel zal creëren. Wat denken jullie?
Nice door


Link with love:
Foto 1: blog.thedpages.com deze post,  Foto 2: appartement te Haarlem, Foto 3: huis van styliste Kim Van Rossenberg gevonden op één van mijn favoriete decoblogs houseofc.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten