Pronkstuk: Deken van Pia Wallén

Ik ben fan van het zwart-wit deken met kruisjes van Pia Wallén!

 

Op heel veel blogs zie ik het terugkomen, vooral in posts met mooie zwart-wit interieurs. Het deken is een echte eyecatcher en is absoluut één van mijn favoriete stukken.
Ik denk niet dat wij voor een volledig monochroom interieur zullen kiezen, daarvoor zijn we te veel fan van natuurlijke houttinten en vrolijke kleurtje. Maar dit deken vind ik echt prachtig, dus ik weet gewoon dat het in ons huis zal passen (of het zal toch moeten).

Het past perfect in deze schitterende slaapkamer:

 
En ook deze kinderkamers met grafische prints komt het goed tot zijn recht:
 
 
En hoe leuk moet het zijn om zo'n hangmat in je huis te hebben? Ik zie het al helemaal voor me: om boeken en magazines in te lezen of lekker te loungen op een zondagmiddag. Zalig!
If only we had the space (and the money) :)
 



Link with love:
Foto van deken en slaapkamer gevonden op sfgirlbybay, kinderkamer op de blog la maison d'Anna G. en de hangmat bij my scandinavian home.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten