Voor

Nu de kerstmaaltijden (en voor mij de verjaardagspret) voorbij zijn, vond ik het tijd om jullie wat foto's van het huis-in-huidige-toestand te tonen.

Enkele maanden geleden heb ik een grondplan gemaakt van de indeling van het huis, zoals je kan zien: allemaal kleine ruimtes. En als je goed kijkt, zie je ook dat er geen echte badkamer is :) niet echt een moderne woning dus. Achter de woning ligt nog een ruime tuin, maar die staat niet op de tekening.

(FYI: ik weet dat het een beetje een simpele tekening is, het is dan ook voorlopig -voor eigen gebruik en plezier- gemaakt)



En dan nu de foto's. Ja, we zijn er ons van bewust dat er heel wat mankementen aan zijn en dat het verbouwen niet in 1-2-3 voorbij zal zijn. Je moet er een beetje door kunnen kijken en wij kunnen dat (gelukkig maar) ;)
De gevel

 
Binnendeuren: die we gaan hergebruiken (Neen, schat, ik zei dat dus niet om te lachen)


Vloer in de gang: die we niet gaan hergebruiken...

 
Zie hier, de steilste trap ter wereld:
 


 
Tuin met boom (die absoluut, zeker en vast blijft staan):
 
 
Er is nog enorm veel aan te gebeuren, maar er zijn ook zoveel mogelijkheden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten