Sold!

Enkele maanden geleden kochten mijn vriend en ik ons eerste huis. Nu ja, laten we eerlijk zijn: het is eerder een project en wordt (hopelijk) ooit een thuis.

Toen we de krabbel onderaan de compromis van het huis gezet hadden, kreeg ik een lichte paniek aanval. Niet alleen omdat het om veel geld en een enorme verantwoordelijkheid gaat, maar ook omdat ik schrik had dat ons huis er nooit zou uitzien als een echte thuis. Al jaren koop ik trouw elke maand de VT-wonen en 101 Woonideeën, maar om nu te zeggen dat ik veel weet over interieur... En ik denk dat ik weet wat ik wil, maar ik ken niet alle opties, dus hoe kan ik dan zeker zijn, dat wat ik weet dat ik wil, ook echt is wat ik wil!! (Blijven ademen, Bo)

Na de korte paniekaanval ben ik meteen online en op pinterest op zoek gegaan naar inspiratie. Tijdens mijn zoektocht kwam ik op enkele prachtige blogs terecht, die niet alleen boordevol inspiratie staan, maar ook zeer leuk geschreven zijn. Het kriebelde vrij snel om er zelf ook eentje te beginnen en voor ik het goed en wel besefte had ik een naam en een logo :-)

We zien wel wat er van komt, maar voorlopig ben ik nog enorm gemotiveerd om ideeëtjes en leuke vondsten te delen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten